Tratăm peste 3000 de afecțiuni dermatologice

Sub umbrela dermatologiei intră peste 3000 de afecțiuni sau probleme ale pielii, multe dintre ele având aceleași simptome și tipuri de manifestare. Afecțiunile dermatologice sunt acele probleme medicale care afectează pielea, într-o formă sau alta. Pot fi diagnosticate ca acnee, rozacee, psoriazis, vitiligo, dermatită atopică sau seboreică, eczemă, zona zoster, micoză, prurit cutanat, herpes, cancer de piele, în funcție de modul lor de manifestare. Există mult mai multe afecțiuni decât cele expuse mai sus.

Medicii specialiști din cadrul Dr. Leventer Centre se ocupă cu diagnosticarea și tratarea întregii palete de afecțiuni cutanate ale adulților și copiilor.

dermatoscopie

Consultația cu un medic dermatolog se desfășoară în 4 pași

1. Anamneza – discuția dintre pacient și medic, în care cel din urmă se familiarizează cu stilul de viață, cu istoricul medical și cu simptomatologia cu care se confruntă pacientul în momentul de față.

2. Examen clinic – examinarea leziunilor sau semnelor pe care pacientul le are pe piele fie cu ochiul liber, fie cu ajutorul aparaturii medicale, precum FotoFinder, dermatoscopul de ultimă generație care ajută medicul să vadă de 10 ori mai bine leziunile de pe corpul tău.

3. Investigații suplimentare – atunci când este cazul, medicul cere teste precum analize de laborator sau de microscop (biopsie).

4. Pune diagnosticul și stabilește planul de tratament.

De ce să alegi Dr. Leventer Centre?

În cadrul Dr. Leventer Centre, considerăm că pacientul este cel mai important și centrul preocupării noastre. Tratăm cu aceeași seriozitate acneea unui adolescent, dermatita de scutec a unui bebeluș sau o problemă mai gravă, precum cancerul de piele.

Dr. Leventer Centre este un centru medical de excelență în problemele pielii. Medicii noștri sunt la curent cu cele mai noi tehnici și protocoale internaționale de tratament și sunt acreditați de cele mai importante instituții din domeniu.

Fiecare medic dermatolog din echipă a ales o nișă profesională în care să exceleze, iar în acest moment, echipa funcționează ca un tot unitar, acoperind întreaga patologie dermatologică.

Când trebuie să-ți faci un consult dermatologic?

Consultația de dermatologie este recomandată, în mod preventiv, anual. Pielea este cel mai important și cel mai mare scut de protecție al corpului.  Orice leziune se poate transforma într-o rană profundă cu repercusiuni asupra organismului și stării de sănătate. Multe afecțiuni dermatologice nu dor, nu sunt vizibile sau au simptome care nu îngrijorează în primă fază. Însă, o afecțiune de piele, netratată, poate degenera într-o problemă gravă de sănătate.

În cazul în care apare un semn suspect pe piele, sau constați modificări (care nu reprezintă semne de îmbătrânire), îți apar mai multe alunițe dintr-odată sau cele existente suferă schimbări, recomandăm vizita la cabinetul medicului dermatolog.

Cere o opinie medicală prin Teledermatologie

Monitorizăm pielea, acum și de la distanță

Fă o programare

Cere o programare în Centrul Dr. Leventer