consultația-de-dermatologie-la-dr.leventer-centre

O consultație de dermatologie este recomandată anual, ca metodă de monitorizare a unor afecțiuni dermatologice precum psoriazisul, dermatita, acneea, rozaceea, vitiligo dar și ca metodă de prevenție a unor probleme mai grave, precum cancerul de piele.

Când este recomandată o consultație dermatologică?

Un control de rutină al pielii la un medic dermatolog este recomandat o dată pe an. În funcție de fiecare caz în parte, dacă există o afecțiune de piele deja diagnosticată sau un istoric familial de cancer de piele, medicul poate recomanda efectuarea mai multor consultații anuale, la șase sau la trei luni, pentru a monitoriza evoluția bolii.

În special în cazul alunițelor, atunci când apar brusc, într-un număr mare și la o vârstă adultă, este recomandată o vizită la cabinetul de dermatologie. De asemenea, în cazul în care cele deja existente își schimbă forma, culoarea, dimensiunea sau prezintă margini nedefinite, atunci se recomandă să solicitați un consult dermatologic.

Consultație de dermatologie

Există peste 3000 de afecțiuni ale pielii, multe dintre ele manifestând simptome identice sau similare, pe care doar un medic dermatolog le poate diferenția.

La Dr. Leventer Centre, medicii dermatologi tratează orice problemă de piele integrat, indiferent dacă este vorba despre o problemă minoră sau mai gravă.

În cadrul consultației, medicul dermatolog va pune întrebări legate de istoricul de sănătate al pacientului și va evalua clinic și dermatoscopic pielea. În urma diagnosticului, pacientului i se pot recomanda investigații suplimentare și i se va oferi un plan de tratament.

În funcție de diagnostic, tratamentul poate consta în aplicarea de produse topice, medicamentoase sau proceduri dermatologice, care se vor efectua ulterior tot în cadrul clinicii.

Cât durează o consultatie la Dr. Leventer Centre?

Durata medie a unei consultații în Centrul Dr. Leventer este de 30 de minute, însă acest timp poate varia de la pacient la pacient. În funcție de problema cu care acesta se prezintă în cabinet, medicul dermatolog va acorda întotdeauna timpul necesar discuției pentru a putea evalua, diagnostica și explica opțiunile de tratament.

Pacientul va fi întrebat detalii despre istoricul afecțiunii, istoricul familial, alte probleme de sănătate care ar putea influența evoluția bolii și tratamentele efectuate anterior, dacă este cazul.

Care sunt cele mai frecvente afecțiuni dermatologice cu care se prezintă pacienții în cabinet?

Afecțiuni inflamatorii de piele

Acnee

Acneea este o afecțiune a pielii care duce la înfundarea și inflamarea deschiderii glandelor sebacee, care atunci când sunt stimulate de hormonii androgeni, produc sebum în exces. Sebumul rămâne blocat la nivelul porilor, provocând apariția punctelor negre sau comedoanelor închise la culoare, mai ales la nivelul feței și toracelui.

Dermatite

Dermatita poate fi de mai multe feluri: atopică, afecțiune cu caracter inflamator și dând senzație de mâncărime sau seboreică, atunci când apare mătreață și senzație de mâncărime la nivelul scalpului

Cancer de piele

Cancerul de piele este provocat de modificarea celulelor sănătoase din piele, care încep să se înmulțească necontrolat, până când formează tumori maligne. Cele mai frecvente tipuri de cancer de piele sunt carcinomul bazocelular, carcinomul spinocelular cu celule scuamoase și melanomul malign.

Tratamente de îmbunătățire a aspectului pielii

În funcție de tipologia de piele a fiecărei persoane, pacienții se pot prezenta cu probleme de pigmentare, milia (puncte de grăsime) sau cu solicitarea unor sfaturi de îngrijire mai bună a pielii.

Indiferent dacă sunteți diagnosticat cu o afecțiune dermatologică sau vreți să vă asigurați că pielea este sănătoasă, programați o consultație de dermatologie la Dr. Leventer Centre, unde o echipă de medici este pregătită să aibă grijă de pielea dumneavoastră!

Cere o programare la Enayati Medical City

Experții în sănătatea pielii Dr Leventer Centre, acum mai aproape de tine