Rute de tratament pentru acneea rozacee

Să ai “bujori în obrăjori” a fost și este considerat un semn de vitalitate, energie și sănătate. Dar ce se întâmplă când obrajii prea îmbujorați sunt un semn de afecțiune dermatologică, precum acneea rozacee? Cum faci diferența dintre roșeața naturală, care apare în urma dilatării capilarelor (în urma efortului sau a emoțiilor intense) și cea provocată de acneea rozacee? Află din articolul nostru cum să recunoști semnele acneei rozace, dar mai ales, ce metode de tratament pentru acneea rozacee sunt disponibile la Dr. Leventer Centre.

Ce este acneea rozacee și cum se manifestă

Acneea rozacee este o afecțiune cronică, inflamatorie a pielii, care se manifestă prin piele înroșită, vase de sânge dilatate (ceea ce le face foarte vizibile), erupție similară acneei, cu apariția de papule și pustule. Este o afecțiune care provoacă iritabilitate nu numai la nivelul pielii, dar și la nivel psiho-emoțional. Acneea rozacee apare frecvent pe zona centrală a feței și poate crea un puternic disconfort psihic. Pentru că se poate manifesta și prin apariția unor mici coșuri în fazele tardive sau avansate, rozaceea poartă și denumirea de acnee rozacee, cu toate că este o afecțiune distinctă și complet diferită de acneea clasică.

În plus, pot apărea simptome secundare precum senzație de arsură, de piele aspră sau, mai rar, de prezența crustelor, ca efect direct al inflamației locale.

De multe ori, persoanele care au rozacee nu știu acest lucru, pentru că simptomatologia nu este una specifică și poate fi pusă pe seama pielii uscate sau sensibile. Recomandăm o consultație dermatologică la Dr. Leventer Centre dacă observi:

• Pete roșii pe față, care apar și dispar de la sine
  • Vase capilare vizibile
  • Apariția coșurilor în zona înroșită
  • Ochi roșii sau iritații oculare.

Metode de tratament pentru acneea rozacee la Dr. Leventer Centre

În Centrul Dr. Leventer ne dorim să oferim soluții, nu doar să semnalăm probleme. În cazul unui diagnostic de rozacee, îți propunem mai multe metode de tratament pentru acneea rozacee non-invazive, cu rezultate testate.

Laserul Cynergy

Este un laser din categoria laser pulsed dye care reduce roșeața provocată de acneea rozacee și elimină bacteriile din foliculii sebacei. Datorită tehnologiei MultiPlex (folosirea mai multor lungimi de undă simultan) pot fi tratate mai multe leziuni vasculare în același timp, pe o suprafață mai mare a pielii. Laserul VBeam acționează în stratul profund al pielii, supra încălzind vasele de sânge care provoacă acneea rozacee, fără să afecteze alte structuri sănătoase ale pielii. Sunt recomandate 3-6 ședințe de tratament pentru rozacee.

Tehnologia IPL

Tehnologia IPL (lumină intens pulsată) emite unde de lumină la nivelul zonei afectate de rozacee, contribuind la ameliorarea eritemului și vaselor dilatate, totodată având efecte benefice asupra pielii deteriorate. Este o metodă non-invazivă de tratament pentru acneea rozacee, care elimină roșeața și coșurile și reduce vizibilitatea vaselor de sânge. Sunt recomandate 3-5 ședințe de tratament pentru acneea rozacee.

Stellar M22

Datorită tehnologiei care integrează trei sisteme de lumină pulsată, laserul Stellar M22 este una din cele mai performante metode de tratament pentru acneea rozacee și nu numai. Sistemul inovator Stellar M22 permite ca lumina pulsată să fie absorbită selectiv la nivelul pielii, fără să afecteze țesuturile din jur. Rezultatele sunt vizibile după o singură ședință și, în plus față de alte tratamente pentru acneea rozacee, tratamentul pentru rozacee cu Stellar M22 oferă și un efect de rejuvenare.

Sylfirm X

Sistemul Sylfirm X integrează tehnologia de radiofrecvență și microneedling și pătrunde în toate straturile dermice, fără a leza țesutul. Medicul poate să aleagă intensitatea și modul de acțiune a aparatului, în funcție de nevoile fiecărui pacient. Este o metodă excelentă de tratament pentru acneea rozacee, eliminând cauzele care o provoacă fără efecte secundare.

Te invităm într-unul din Centrele Dr. Leventer pentru un consult al sănătății pielii tale și să identificăm, dacă e cazul, cea mai bună cale de tratament al acneei rozacee pentru tine. Programează-te rapid aici!